Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, da lahko vsebino spletne strani prilagodimo potrebam uporabnikov, omogočimo povezavo z družabnimi omrežji in analiziramo promet na strani. Če nadaljujete z uporabo spletne strani, soglašate z uporabo piškotkov. Za več informacij preberite našo politiko varstva podatkov.
Prikaz spletne vsebine

Osebne izjave

Strategijo in vsebino razvojnega procesa za našo blagovno znamko delodajalca so opredelili in ocenili naši zaposleni, ki sestavljajo našo skupino. Izvedena raziskava se je osredotočila na zaposlene iz vseh nacionalnih podružnic, da bi pridobili čimbolj kvalificirane in verodostojne izjave. Celovit razvoj naše blagovne znamke delodajalca je bil proces, ki izhaja iz notranjosti navzven in s tem poudarja vrednost zaposlenih.

To se odraža tudi v reklamnih slikah, ki so nastale kot rezultat kampanje: modeli so zaposleni iz naših nacionalnih podružnic, ki so se z notranjim tekmovanjem prijavili za veleposlanika blagovne znamke - impresivno pričevanje, kako močno se identificirajo pri svojem delodajalcu. Prihajajo iz različnih družb in dejavnosti. Skupno 21 različnih slik ponazarja možnosti in osebnosti, ki so se zavezale Messerju.

Slike izhajajo neposredno iz delovnega okolja udeležencev. Pokažejo jih na svojem delovnem mestu ali v situacijah, kjer lahko resnično občutite "duh Messerja". Koncept in postavitev oglaševalske akcije ustrezata slikovni kampanji »Gases for Life«, kar je bilo tudi vidno pred kamerami.